Trist väder...

Publicerad 2012-01-04 14:10:46 i Höfrungur,

Igår kväll innan jag somnade såg jag att det hade börjat snöa, men hoppet om att få en vit vinter i år har försvunnit... Åh, jag som älskar snö :(
Och nog hade jag rätt för imorse när man vaknade så bara vräkte det ned och blåste mycket. Jag trodde först att vi inte skulle kunna sticka ut och rida, men det blev uppehåll i någon timme så då passade vi på. :D

Här får ni två dagsfärska bilder på Höfrungur. Tyvärr är det suddiga mobil bilder, men jag hoppas att det går bra ändå. Han brukar dessutom vara lite jobbig att ta kort på då han alltid ska "pussas" (ett trick jag har lärt honom).

Han ser riktigt fin ut i kroppen också. Inte alls lika fet som han har varit tidigare år~ Lite rund om magen kanske, men inte alls så farligt :D

Kommentarer

Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Publicerad 2012-01-04 15:15:46

Fin häst, och jättefin blogg! :D

Postat av: Malin

Publicerad 2012-01-04 15:48:11

Sv: Tack för din kommentar! Självklart får du det! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela