Ang. Bildlänk in min meny

Publicerad 2012-01-18 16:46:46 i Allmänt,

Tyvärr måste jag ha några krav för att ha en bildlänk i min meny...

1. Du måste driva en hästblogg
2. Är det en Islandshäst blogg är det ett stort plus i kanten
3. Jag kommer inte lägga upp din blogg om jag inte finner den intressant och om du inte heller finner min blogg intressant.

Alla som är intresserade, skicka mellan 1 - 3 bilder till min mejl ( [email protected] ), och beskriv ungefär hur du vill att den ska se ut. Som sagt kommer jag nog tyvärr inte ta med alla, med detta meddelar jag isåfall via mejl :D

T.EX.





Kommentarer

Postat av: Stalllbruttan

Publicerad 2012-01-20 19:52:59

Tänk att folk tror att man lägger upp vem som helst på sin blogg..! :/



Häftig tur i förra inlägget förresten, det är absolut så man rider ut ;D Den enda risken är att man kliver ner favorithästen i ett jordgetingbo! O.o''Fart, fläkt och hemska utslag :(

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-01-22 10:17:02

Vad roligt med bildlänkar, blir enkelt att hitta nya isisbloggar då! :)



Sv: Ja, jag bor nu i Eskilstuna men endast för att plugga. Min häst står kvar hemma hos en kompis då jag inte har tid med egen häst =/ Letar dock medryttarhäst men har inte fått napp än.. Vet du vart man ska leta?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela