Snabb uppdatering om de senaste dagarna

Publicerad 2012-02-08 13:01:55 i Allmänt,

Nu sitter jag i skolan (med internet!) och har precis ätit lunch! 

I lördags var jag ute i stallet och red Höfrungur. Det blev ingen lång tur eftersom det var så himla kallt, därför passade jag på att rida barbacka. Sedan fixade vi i stallet och gav hästarna lunch innan vi åkte till Tuna Park och shoppade.

I måndags hade jag studiedag, vilket var perfekt att åka ut till stallet när det ändå var så fint väder! :D
Vi tog oss en tur till "nya" skogen ( Fam. Jokis nya mark ) och hittade en massa nya spännande stigar som vi utforskade. Såklart så red jag Höfrungur, igen, haha. Det blev en hel dag ute i stallet och på kvällen åkte vi till Albro med Þerna. Desirée skulle rida lektion för Nina..

Nu kommer jag inte kunna åka ut förän på torsdag igen, och då blir det Nina ridning med Goliat. 

Desirée skickade ett MMS till mig på lördagskvällen på en rimfrostig Goliat. Det var -20 grader då!


Och här är en lip-bild på Höfrungur som jag tog i måndags :D Gud, jag undrar hur många "lip-bilder" jag har på honom, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela