Välkommen!

Publicerad 2012-01-02 14:48:44 i Allmänt,

Jag hade som nyårslöfte att starta en hästblogg! Så nu har jag uppfyllt det löftet. Här kommer ni att kunna läsa om mig och vad jag gör med "mina" hästar. Jag har ingen egen häst, men har lyckan att få hjälpa till med två små killar och resten av hästarna på gården Lilla Hult utanför Eskilstuna. 

De två killar som jag får ta hand om är Höfrungur frá Raufarfelli 2 och Goliat frá Hala. Jag tävlar lite lätt med båda, men inte höga klasser utan jag tävlar mest för att det är roligt. Dock skulle jag vilja tävla i högre klasser och utvecklas, men det får bli senare. :D

Just nu är inte designen så bra, utan den är bara tillfällig. Så får jag sätta mig ner någon dag och kluddra ihop en. Jag har nämligen aldrig tidigare haft en blogg och har lite svårt för alla dessa stil och kodmallar. Men jag börjar få kläm på det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela