Svar på frågestund

Publicerad 2012-01-17 19:09:37 i Allmänt,

Tyvärr fick jag inte så många frågor på min frågestund, men det spelar ingen roll! Jag svarar på de jag har fått istället. :3



Vilka är dina favoritbloggar (topp 5)?
Mina topp fem favoritbloggar är nog 
1. tennisryttarna.blogg.se
2. toltaren.blogg.se
3. fyrbentaspringare.blogg.se
4. ponnysanning.se
5. emilyhearne.blogg.se

Favoritmärke?
Oj, den var svår, men mina favorit märken är 66° North, Mountain Horse, luc Childeric och Ástund.

Favorit rid-plagg?
Så här års är det helt klart min ridoverall! :D

Vilka bloggar läser du?
De ovanstående och ett par till som t.ex. ponnyfjantarna, ponnybrudarna samt de som jag har länkat i menyn.

Hur många unika läsare brukar ni ha per dag?
Jag har runt 40 - 60 unika besökare per dag.

Vad tycker ni om vår blogg? (jedressage.blogg.se)
Fin design och bra uppdatering! :3

Har ni egna hästar?
Antar att det ska stå du? Men nej, jag har inte egna hästar :)

Barbacka/sadel?
Helt klart barbacka, även om det är lite otäckt ibland! :D




Ni får gääärna ställa fler frågor! :D

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-01-17 20:58:15

Åh tack :'D Jag blir typ helt rörd ju, vad gullig du är :)

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-01-17 22:28:37

Sv; Haha ja, ska du måla så se till att använda hammarlack! :D Den sitter som sten och det färgen jämnar ut sig innan den torkar så det blir ett fint resultat. :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela