Ser min blogg konstig ut?

Publicerad 2012-01-21 23:23:15 i Allmänt,

När jag var ute i stallet idag så lånade jag mickes dator och gick ut och skulle titt apå min blogg. De har bara Internet Explorer och jag använde oftast Firefox eller Google Chrome. 

Jag såg då att på Internet Explorer så är hela bloggen flyttad till vänster och menyn har hamnat undet hela bloggen. 

Så nu har jag lite frågor till er. 

Vilken webläsare använder ni?
Ser bloggen ut som jag beskrev den ovan?
Vet någon hur man kan lösa detta?

Google Chrome

Mozilla Firefox


Internet Explorer

Ber föresten om ursäkt för den otroligt kassa uppdateringen, men jag har slutat sent i skolan och har i stort sett stått och bakat tårtor de sanaste dagarna! Ska eventuellt visanågon bild på den ena på måndag! :D


Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-21 23:34:19

Jag använder mig av Google chrome och safari men det ser helt normalt ut!:)

Postat av: Cia

Publicerad 2012-01-22 07:08:44

Sv; jag kan sända dej lite snö?? :) För nu snöar de igen! xD

Postat av: Erika

Publicerad 2012-01-22 09:33:36

Använder Google Chrome, och de ser ut som på bilden du lagt upp. :)

Ser bra ut med andra ord.



SV:

Okej. :)

Jo, alla har olika syn på detta.

Men tänkte börja rida på hacket lite mera. :)

Postat av: Evelin.

Publicerad 2012-01-22 11:41:35

Jag använder mig av mozilla och då se bloggen ut precis som den ska! :)

Postat av: Frida

Publicerad 2012-01-22 11:59:52

Svar: Kraftur Nationella var i Timrå på Krafturbanan :)



Jag har förstått att en del är lite förvirrade över det hela :p Nej, det är inte det. Dom handlar ju om så olika saker så det blir inte rörigt heller. Fotobloggen är det heller inte så mycket uppdatering i just nu och när det är det kommer det mesta bli inlägg med bilder och de är inte så jobbigt att lägga ut :)

Postat av: Evelina [Þytur o. Frosti]

Publicerad 2012-01-22 12:00:47

SV: Haha, då har jag lyckats fota hans personlighet himla bra! ;)

Postat av: Sophie

Publicerad 2012-01-22 18:43:38

Jag använder internet explorer och det ser ut så som du sa, men bara på startsidan :)

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-01-22 20:16:18

Min blogg blir också så med explorer. =/

Oftast beror det på att inte explorer är uppdaterat. Kan även bli så på gamla datorer har jag hört. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela