Hississ (ett höjt Hiss)

Publicerad 2012-01-09 00:01:00 i Allmänt,

Haha, nej strunta i rubriken, en musikergrej bara ;D



Men jag ville bara passa på att hissa min grymma ridhjälm! Jag köpte den på globen efter att ha suktat efter den i ett halvår! Sprangrunt i hela annexet ett antal gånger och gick in i varenda butik för att kolla om de hade denna hjälm och om den var på rea. Hittade till slut en som de hade 25 % rea på, så jag slog till direkt.



Egentligen tycker inte jag om tanken att betala 1500 kr för en ridhjälm, som jag nu fick göra. Men denna var verkligen värd sitt pris!
Den väger nästan ingenting och de stora och många hålen gör att den "andas" grymt bra. Dessutom är den ju sjukt snygg!
Så en stor hiss till denna! :D

Hjälmen kan du köpa HÄR och den kostar 1929 kr

Vad har du för hjälm och vilken är din favorit?
 

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela