Ang. ryttarmosaren

Publicerad 2012-01-11 22:56:04 i Allmänt,

Ryttarmosaren skrev ju ett inlägg där hon hade tagit en bild på min header och ändrat mitt bloggnamn till horungar
Inte så snällt kanske, och iallafall väldigt långsökt och onördigt. Bloggen heter
H O F R U N G U R då min häst heter Höfrungur. 

Hon kanske drev, eller så ville hon helt enkelt såra mig. Men det är inget som jag känner att jag har behov av att ta reda på. Men lite tråkigt är det att efter bara 11 dagar bloggande bli utsatt för något sånt här. Tråkigt att vissa läser fel på det. Men det är inget jag kan påverka. 

Men det var som jag skrev till henne; Vilken vild fantasi vissa har. Men man läser det man vill läsa eller hur? Dessutom gjorde hon på ett sätt mig en tjänst och länkade min blogg vilket höjde min statestik rejält. Fast sånt bryr jag mig inte om heller. Det ända jag vill är att driva en liten blogg om mig och hästarna och att vissa förhoppningsvis tycker om det och vill läsa mer :D


Kommentarer

Postat av: Henrik (Din pojkvän)

Publicerad 2012-01-11 23:04:25

Haters gonna hate

Postat av: Stallbruttan

Publicerad 2012-01-11 23:18:10

Fy, vad taskigt! :<



Vad kul det måste vara att få rida för en sådan duktig ryttare! Grattis! :D Rider själv "bara" för ridskolans instruktörer än så länge - men privatlektionerna för dem är super :)

Postat av: molly

Publicerad 2012-01-12 15:33:14

kan säga åshär, att bloggen heter horungar, det har jag aldrig tänkt på i allafall. haha.

Postat av: Agnes - Hästfantast

Publicerad 2012-01-12 20:13:45

Patetiskt säger jag bara! Undrar vilken smartskalle det är som startat en blogg som enbart baseras på att kränka andra personer. Hur lågt kan man sjunka egentligen? Pinsamt värre!

Postat av: Adina & islandshästen Funi

Publicerad 2012-01-15 21:15:27

fan va less! Jag blir bara arg och irriterad när jag läser sådant. Usch. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela