Team Frönäs

Publicerad 2012-07-11 11:35:12 i Allmänt,

Nu är jag äntligen klar med Amanda och Ellens bloggdesign efter många om och men och massor med nätter uppe med datorn!

Amanda och Ellen har jag känt i ett par år nu då vi har gått på samma skola, men också för att de brukade vara ute i ett av grannstallen och rida.

Idag bor Amanda dock på egen gård (ca 20 min ridväg från oss) och har två egna hästar, och den ena är Ellen medryttare på!

Gå gärna in och titta på deras blogg vet jag! :D
 
 
Klicka på bilden eller HÄR för att komma till bloggen!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-07-13 00:02:19

Ååh vad gullig du är!! Vet verkligen inte hur vi ska tacka dig, designen är verkligen helt sjukt fin! Stort stort TACK Vinetta! Du får rida över till oss och fika nån dag, så kan höffis låna en hage eller nåt:D

Svar: Hihi, ingen fara! Bara kul att få hjälpa till! :D Förlåt att det tog sån tid bara! XD
hofrungur.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela