Visste ni?

Publicerad 2012-01-29 15:08:00 i Allmänt,



... jag har enbart ridit islandshästar sen jag började rida?

... jag flyttade hemifrån när jag var 16 och fortfarande gick i nian?

... jag har en pojkvän som jag har varit tillsammans med i snart 3 år?

... jag har ridit på Höfrungur sen jag var 11 år gammal?

... jag lyssnar på metal, hardcore osv?

... jag är, förutom en riktig hästnörd, en galen gamer och spelar allt från Nintendo till Skyrim och Diablo II?

... om jag inte hade ridit islandshästar så hade jag antagligen ridit western?

... jag aldrig har ridit passgång, tråkigt men sant!

... jag är är en japan-fantast och lär mig japanska?

... jag är sjukt avundsjuk på alla som har fina hästar och utvecklas med de och klättrar upp i klasserna?

... jag har haft färgat mitt hår rött nästan varje månad sen jag slutade 7:an?

... jag en gång haft rosa hår, fast tanken var att det skulle vara skrikrött?

... jag kommer från ryssland?

... jag brukar klä mig i en klädstil som heter Sweet Lolita?

... jag älskar djur och har haft tamråttor sen jag var 14?



Visste ni allt detta om mig? :3





Kommentarer

Postat av: Nellie

Publicerad 2012-01-29 15:14:33

Sv : ja han är så söt så!;)

Postat av: Janina

Publicerad 2012-01-29 15:35:54

SV : om du menar lag - sm så tävlade jag för Djarfur :D



var du med , isåfall vilket lag ? :D

Postat av: Janina

Publicerad 2012-01-29 15:42:01

Sv : okej , vad roligt ! :)

hur gick det för dig och ditt lag där då ? :D

Postat av: andrea

Publicerad 2012-01-29 17:26:00

sv: Det är redigerat hehe, finns nog liknande på Charlies.nu ^^

Men hade tänkt köpa ett vitt på Hööks sen måla det med genomskillnig-blå nagellack :D

Postat av: Linda

Publicerad 2012-01-29 17:31:09

Sv: Vad är ryttarmosaren??

Postat av: Erika

Publicerad 2012-01-29 18:20:05

SV:

De orange är lockande. :)

Fast vill helst ha de oranga lamicell schabraket.

Dock dyrare, men tror de är bättre kvalité.



Men om jag köper de i lamicell, får de nog bli ett gult från hööks.

Därför jag undrar vilken färg ni läsare tycker. ;)



Men får se vad plånboken tillåter.

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-01-29 18:30:19

Nu har jag frågestund på min blogg,kika gärna in:D

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-01-29 18:35:58

Hahah sååå lik mig på många punkter!! KUL! :D

Även jag lyssnar på metal & harcore och liknande.

Jag är också spelnörd! :') Speciellt Zelda på nintendo och så spelade jag lineage 2 i 5 år, spelar också Skyrim. Jag hade också ridit western om det inte blev isis, red på westernskola förut.

Jag är läskigt avis på alla som klättrar i klasserna.

Jag har också haft massa råttisar, de jag hade kvar när jag flyttade till spanien fick bo hos uppfödaren. Nu får jag inte skaffa nya fören jag flyttat hemifrån. :(

Postat av: Tova

Publicerad 2012-01-29 18:47:33

sv: Det var hans förra ägare som lärde han det.. har inte riktigt kommit på hur man lär in stegra då han har lätt för det.. men ska försöka ta reda på hur man ska göra :)



btw: Du är ju fett cool ju! :D

Postat av: Janina

Publicerad 2012-01-29 18:58:51

Sv : okej , men sjunde plats är ju bra ! :D



Det gick typ super för alla i laget fram tills lag showen om du kommer ihåg en show där hästarna hade blåa ränder och vi red barbacka ( skulle föreställa avatar :D ) och en häst hoppade ut från bannan två gäånger ( min häst ) och en annan häst gjorde det en gång så var det vi ! ;) så det blev lite kalabalik men allt som allt slutade vi på femte plats :D

Postat av: Janina

Publicerad 2012-01-30 17:56:52

SV : ja rätt lätt att komma ihåg ! :))

ahahahaha , tror att jag missade den då vi inte han kolla på lag showerna så mycket eftersom att det tog son tida tt fixa hästarna men hade gärna velat se den ! :D

Postat av: Tova

Publicerad 2012-01-30 18:39:49

sv: ja, Känner du Rebecca Tjernström ? :D

Postat av: Tova

Publicerad 2012-01-30 19:15:39

sv: ni är typ lika gammla och ni värkar vara rätt lika :)

Postat av: Maria

Publicerad 2012-01-30 21:09:04

Nu är det frågestund på min blogg, passa gärna på och ställ en fråga. :)

Kram

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-01-30 23:26:34

Sv; haha ja :D Hmm lyssnar mycket på Bless the fall & silverstein, dom är väll post-hardcore men jag fattar egentligen inte skillnaden mellan de olika hardcore namnen så jaja.. Det spelet har jag!!! :D As kul är det. Ja jag längtar tills jag kan ha ett par igen.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-01 16:17:30

När du flyttade hemifrån, flyttade du till en egen lägenhet eller vad? Och varför flyttade du då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela