Sjukt taggad!

Publicerad 2012-01-22 13:24:26 i Allmänt,

Just nu är jag så sjukt taggad inför tävlingssäsongen 2012! 

Jag och Höfrungur på Lag-SM uttagningen. Fösta gången jag tävlar med honom, hihi!


Förra året tävlade jag inte med Goliat då han hade gått omkull och blev väldigt stel i kroppen. Monika Ledin sa att det inte var långt ifrån att han skulle bryta nacken... Ajajaj, lilla killen. :( Han gick omkull på våren och det tog lång tid för honom att återhämta sig. Så inget KM blev det heller.

Men jag tävlade ju med Höfrungur i Lag-SM, och det var verkligen jätte roligt! :D

Jag och Goliat på Sleipnirs KM 2010 (?)

Så iår så ska jag försöka satsa på:

Eidfaxi Lätta Vår 22 April Goliat (Eventuellt?)
Slepnir Lätta vår Goliat (Eventuellt?)

Lag-SM Uttagning Höfrungur

Lag-SM 2012 Höfrungur(Om laget går vidare?)
Eidfaxi KM 8 september Goliat
Sleipnir KM ? Goliat

Sen vore det roligt att starta i TREC med Höfrungur också :D

Som ni ser så tävla jag endast i Lätt klass. Detta är för att det är den nivån som jag ligger på med dessa två killar. De är ju inga tävlingshästar egentligen, men jag tycker att det är roligt att komma ut och göra någonting med dem :D

Vad har du för tävlingsplaner 2012?



Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-01-22 15:24:23

Vilket lag till Lag- sm hade du tänkt va med i?:)

Postat av: Maria

Publicerad 2012-01-23 09:35:54

Får jag bara påpeka lite att Eidfaxi är den 14 april och du kommer inte få vara med på Seipnirs KM kommer inte vara officiellt och bara sleipnir medlemmar kommer få vara med, dom sa det på styrelsemötet. Tråkigt men sant :(

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-01-23 19:30:33

Jag är också sjukt taggad till lag-sm!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela