Shopping hemma?

Publicerad 2012-01-12 21:47:42 i Allmänt,

I måndags kom ju Karin Åberg till oss för att sälja en sadel som vi skulle ha till Hlin. Kvinna och hästmänniska som man är blev det ju mer än en sadel... Fast jag köpte ju inte en sadel. Desirée passade på att köpa förutom sadeln, ett nytt träns till Vind, bombers happy tongue, stigläder och ett par tyglar. 

Jag som inte ens skulle köpa något kunde inte låta bli att köpa dessa sjukt sköna tyglar! 

Riktigt tunna och lätta, vilket jag älskar! Gillar inte stora stela tyglar då det känns som om det blir så bökigt :( Ville dock ha ett par Ásund handflätade tyglar som jag hade förut, men det får införskaffas senare.

Här har vi sadeln också! Det är samma modell som på Draupnir SP torsion som Desirée har till Þerna.
Jag själv gillar inte denna modell riktigt.. men det är väl mest för att jag är så van vid "Childericen" :D

Slänger in en bild på söta Hlin också. Ska skriva ett inlägg om henne någon gång. Det är dock en mycket tråkig historia.. :(


Och till sist en bild på Vind med hennes nya träns + bett!


Vilken är eran favorit utrustning?

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-01-14 18:37:27

Jag rider i en baldur, men skulle helst av allt vilja han en luc childeric.:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela