Lång dag

Publicerad 2012-01-16 22:04:44 i Allmänt,

Idag ver det en riktigt lång och jobbig dag i skolan. Nästan bara teorilektioner, men som tur är ligger jag i fas. Dock kände jag mig lite halvt handikappad idag då jag har fått världens träningsvärk i ljumskarna efter min och Höfrungurs barbacka tur igår. Vi var ju ute i nästan två timmar!
Sista lektionen så hade jag gitarrlektion och skulle planka en låt av Gary Moore, var trött och hungrig och hann planka åtminstonde introt...

Det blir inga hästar för min del förän på torsdag. Tyvärr hinns det inte riktigt med att åka ut oftare än 2-3 gånger i veckan då jag har långa dagar i skolan, läxor och svårt att ta mig ut till stallet då det inte finns några bussförbindelser. Men så fort det blir ljusare så kommer jag att vara ute oftare och pyssla om och träna med Höffis och Goliat! :D

Just ja, tänkte lägga upp en liten inköpslista som jag har.. Kom på det här om dagen när jag skulle rida på hack och insåg att vi hade lämnat tillbaka det!

Ett snyggt hackamore :D ( tycker att dessa är finare än de vanliga "traditionella" )


Enkelt huvudlag


Repgrimma med tyglar

Ett enkelt huvudlag


Flätade tyglar (älskar verkligen dessa, synd att mina gamla gick sönder..)



Och till sist en Carrot-stick! :D


Får spara spara spara och försöka köpa det mest nu under våren. Men det blir lite svårt då jag även ska beställa en ny elgitarr! Får hoppa att jag får det där extrajobbet som jag sökte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela