Hööks nya vårkollektion

Publicerad 2012-01-27 16:55:34 i Allmänt,

Efter att ha sett flera skriva om Hööks nya kollektion så blev jag nästan tvungen att ta en titt på den själv.
Tyvärr måste jag säga att jag blev lite besviken. Nästan ingeting föll mig riktigt i smaken.. Jag är inte den som gillar en massa krimskrams på schabrak och tröjor... Men självklart fanns det ju något som jag skulle vilja köpa.

Lite fina schabrak och vojlokar



Ett fleecetäcke med hals (finally!) och lite annat krams


Vad tyckte ni om den nya kollektionen? Och var det någonting som ni verkligen kände att "det vill jag ha!"?


Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-01-27 17:55:35

Fin blogg! Tyckte det var roligt att se lite finare underlägg till islandssadlar i nya hööks katalogen! Funderar på att köpa det blå&röda till min kille:)

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-01-27 21:52:06

Mycket kul grejer var det som tur var inte.. xD

Jag är sååå fattig nu så... Men ja lite grejer kommer köpas när jag får jobb.. hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela