Gamla bilder

Publicerad 2012-01-27 17:13:45 i Allmänt,

Sitter vid min pojkväns dator nu och rotar i hans hårddisk! Jag har nämligen skickat en massa bilder till honom när min gamla dator fanns i livet! Så jag tänkte att jag kunde visa er! :D Det finns ännu fler och äldre bilder hemma hos Micke och Dessi!

Jag och Höfrungur november 2007


Jag och Goliat i början på 2008


Jag tillsammans med några unghingstar på Barrö utanför Flen


En liten Vinetta 2007 ( här är jag 12 år gammal! :D)


EDIT: Hittade ännu en! Jag och Goliat Eidfaxi KM 2009
Som ni ser så har han väldigt mycket underhals, och detta har vi försökt arbeta bort :D


Åh, jag tycker att det är så roligt att sitta och titta på gamla bilder och minnas. Det är något som både jag och många andra är dåliga på... Att fota, för minnerna inte för själva fotograferingen.




Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-28 19:20:18

svar:

Min nya blogg heter: http://sweetbyjenny.blogg.se

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-01-28 20:27:38

Aha, det visste jag faktiskt inte! Underbara bilder! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela