Dagens ridpass

Publicerad 2012-01-07 17:06:23 i Höfrungur,

Jag kan ju inte direkt kalla dagens ridning för ett ridpass. Underlaget var väldigt hårt nästan överallt och iskallt var det. Så overallen åkte på! Idag blev det mest att skritta i skogen i en timme och frysa tårna av sig. Nu borde det komma snö tycker jag, så att man kan konditionsträna med hästarna och pulsa i den! :D

Testade Höfrungur på stångbett idag, inte för att jag direkt kommer rida på det. Men jag måste säga att han verkligen tyckte om det! Blev hur mjuk och fin som helst, även om vi bara skrittade i corallen.

Tänkte senare göra ett inlägg om islandsstång och dess hävstångseffekt.

Brukar du rida på islandsstång?

Kommentarer

Postat av: Filippa och Malin

Publicerad 2012-01-07 17:36:47

svar: åh tavk va snäll du är! vi hoppas på desamma ;)

Postat av: ElinT

Publicerad 2012-01-07 21:46:00

Åhh, vilka söta bilder!:) Btw, skulle du vilja gästblogga på min blogg? Skulle vara super kul!:D

Postat av: Emma Gustafsson

Publicerad 2012-01-10 20:52:18

Härlig blogg! Jag rider på islandsstång ca en gång i veckan. Freyfaxi gillar det, och han blir väldigt fin på det! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela