Sjuk och ingen ridning

Publicerad 2012-02-15 21:38:02 i Allmänt,

Nu har jag legat och degat i sängen i ett och ett halvt dygn. Lite svårt när man bor ensam och har feber, kallsvettas, ont i halsen, helt täpp och har sådan lock för öronen att det gör galet ont. I dessa stunder önskar man att man bodde hemma. Lite jobbigt att försöka laga mat när man knappt kan stå upp. Men jag är redan på bättringsvägen och hoppas kunna åka ut till häst på lördag :D



Jag vann Emilys "minitävling" och hon skrev en liten utv ärdering om min blogg. Riktigt roligt faktiskt att få så bra kritik!

Vad tycker ni om min lilla blogg? :D

Kommentarer

Postat av: Henrik (Din pojkvän)

Publicerad 2012-02-15 21:41:32

Men du har ju en pojkvän som tar hand om dig! :D

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-02-15 23:28:59

Sv; ja, det drar lätt iväg alltså... :(

Jag trodde aldrig att jag skulle ha råd med en islandshäst just nu heller så jag kollade ju på gamla travare osv.. Men en dag fick jag ett samtal från en äldre kvinna som hade en islandshäst(Frodi).. Hon tyckte min annons lät bra så jag fick honom för 10 000. Sen betalade jag 3500 för full utrustning, med ny fin sadel.. Hoppas du också kan få den turen, det var mitt livs bästa affär kan jag ju säga! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela