Lördag och Söndag

Publicerad 2012-02-13 14:24:00 i Allmänt,

Lördag
Som alltid blev det en uteritt på Hövvi-bövvingen. Vi red ganska långt och hade det jätte mysigt! Hittade bland annat en ny ridstig, och sådanna kan man ju aldrig få nog av va? Höfrungur var relativt pigg så jag passade på att tölta ofta då han inte alltid riktigt vill.. Fast den har blivit mycket bättre och den har blivit över huvudtaget! Sedan blev det att fixa stallet innan man fick slänga i sig lite lunch. 

Eftersom att Micke och Dessi skulle ha gäster på kvällen så frågade Dessi mig om inte jag kunde städa inne hos hönsen då hon inte skulle hinna göra det. Så det gjorde jag, och de blev såå glada av att få det fint inne hos sig, och jag kan lova er att ni inte har en aning om hur sjukt mycket 8-10 stycken höns skiter, haha! 

Söndag
Igår passade jag på att åka ut till stallet också! Hade dock ingen skjuts från början, men då är det ju bra att ha en pojkvän med körtkort, hehe! Det var så himla perfekt att rid ut idag, hästarna var pigga trots attd e har gått ute flera nätter nu, det var inte för kallt men inte heller för varmt, solen sken och underlaget var perfekt. Så även denna dag tog vi oss en långtur. Jag hade även med mig kameran och tog lite bilder. Fick riktigt fina landskapsbilder och rid bilder, men de sparades tydligen inte i min dropbox, så jag kan tyvärr inte visa dem just idag. Men om ni vill så kan jag lägga upp dem i ett annat inlägg?

Men lite andra bilder fick jag iallafall :D

Dessi på Goliat och Höfrungur brevid på stallbacken innan vi stack iväg.


Jag står och är otrogen om min pojkvän med Höfrungur *Shhh*


Det spårade lite när vi skulle ta bilder :C


Till sist en bild på Hövvi-bövvingen!


Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2012-02-13 16:08:38

Vart rider du nånstans? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela