Inga hästar

Publicerad 2012-02-21 18:19:57 i Allmänt,

Har varit sjuk i ca en vecka nu och har ej ridit på mer än en vecka... Har världens ridabstines. Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag har verkligen inte orkat.

Just nu har jag lov och ska ta det lungt och försöka åka ut till Höfrungur så mycket jag kan! 

Kan hända att uppdateringen kommer vara lika dålig den här veckan. Men då kan ni följa mig på blogglovin' så ni inte behöver klicka er in här och bli besvikna för att jag ej haf skrivit något.

Mycket hästkärlek till er alla där ute!


Kommentarer

Postat av: Sara Carlsson

Publicerad 2012-02-22 22:57:08

sv: åh, tack så jättemycket! :)

Postat av: Maria

Publicerad 2012-02-23 15:51:58

sv: jaha, fattar inte så mycket av tyska så tack för översättningen! Men jag känner att det kanske inte skulle vara värt att köpa det om jag skulle skaffa unghäst någongång då jag lika gärna kan andvända vanligt träns istället. Vad tycker du? :)

Postat av: Johanna Magnusson

Publicerad 2012-02-23 16:44:58

ja det gör du rätt i :D! haha.



Jadu har inte själv varit på de lägret förut så vet faktiskt inte men när det är på forsen och tess är ledare så kan jag garantera att det bara är roligt och ridning på bra nivå :D!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela