Höfrungur och hans tunga

Publicerad 2012-02-25 21:23:25 i Höfrungur,

Gud, ni ska bara veta hur många "lip-bilder" jag har tagit på Höfrungur genom åren! Dock har jag inte så många på denna dator, men tänkte slänga upp ett par som ni har sett tidigare också!

image description


Som sagt har jag inte så många på den här datorn, men endå! Det känns som om jag hela tiden får bilder på honom där han lipar. MIn gamla dator hade dött när den gick i golvet och alla bilder ligger kvar på gamla hårddisken som jag tyvärr inte vet hur jag ska koppla in till nya datorn..

Här är en video på Höffis när han gäspar också. Han stunga brukar på lite ryck då, men denna gång ville han bara gäspa en gång D:



Brukar ni också tajma in "lip-bilder" på era hästar, haha?

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-02-25 21:53:12

sv; klart jag gör :)



Solfari håller alltid på med sin tunga,men är så rädd för kameran så jag får inga bilder :(

Postat av: Emily Hearne

Publicerad 2012-02-26 11:14:10

Haha vilken kul tunga! ;)



Svar: Ja, och jag hoppas att det inte "går över styr" inom islandshäst världen...

Postat av: Emily Hearne

Publicerad 2012-02-26 12:10:43

Svar: Asså vi ska börja. Men vi väntar på bilder från en fotografering för typ 1000 år sen känns det som. Då ska vi beställa en design..



Ja, jag lyckas alltid pajja min design, haha. Men som sagt när jag får bilderna från fotograferingen så ska jag beställa en design till mig själv också ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela