Below Red Skies

Publicerad 2012-02-13 18:14:00 i Allmänt,

Kände att jag nästan blev lite tvungen att promota min pojkväns band lite grann! 

De heter Below Red Skies  och spelar metal /hardcore, och de har spelat ihop i snart ett år.
Giggat i bl. a. Göteborg, Stockholm, Eskilstuna och lite runt omkring i Sördermanland. 

Här kan ni gå in på deras Facebook och gilla den. Sen kan ni även gå in på deras Spotify och lyssna på deras EP :D


Min pojkvän (den blonda längst till höger) spelar lead-guitar och skriver de flesta låtarna. Killen till vänster om honom är Isac som också gitarrist och den blonda killen längst till vänster är Kalle som sjunger.
Sittandes på huk på vänster sida är Hampus som är trummis och den andra är Tomas som är bandets förra basist. Numera har de Chris som basist, men det finns inga promopics på bandet där Chris är med :(



Här kan ni lyssna på deras allra senaste låt, som även är min nya favorit! :D Lite roligt att jag var med killarna när de spelade in sången till låten. Dock låg jag på golvet i den pyttelilla studion och sov medan Kalle stod där och skrek. Trött tjej, haha?



Vilken musik brukar ni lyssna mest på? :D

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-02-13 22:50:04

Sv; Hahah jo klart! Väldigt snygg kropp måste jag säga.. :)



Men uscha, då har jag ju varit orolig med all rätt kan jag ju tycka.. Jag får alltid typ hjärtattack när min häst ska få nya hagkompisar..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela