År av Kärlek och Vänskap

Publicerad 2012-02-26 20:55:00 i Höfrungur,

Jag kommer nog aldrig kunna älska en häst lika mycket som jag älskar Höfrungur. Efter fem år tillsammans, då vi har busat, varit på äventyr och bara lärt känna varandra,er jag verkligen att denna häst är min allra bästa vän!

Han är den vackraste hästen i mina ögon, och jag skulle aldrig vilja byta ut honom mot den ens flottaste tävlingshästen. I mina ögon är han redan min flotta tävlingshäst. Iallafall när det gäller tävling i söthet! 




Höfrungur frá Raufarfelli 2, Jag älskar dig!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-02-27 15:34:27

Jag förstår verkligen känslan, hade en sån häst jag med, Tibra. Nu är hon inte hos mig längre utan såldes :( Det var bland det värsta jag varit med om och ne jag har fortfarande aldrig älskat någon häst så mycket som jag älskat henne eller haft så roligt.



Men gud vad söt du var i blont hår!!!



Sv: Ja visst folk tänker inte med huvudet, bilen blir ju nästan dubbelt så varm än vad det är ute plus att hundarna har päls, fyfan

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-02-27 19:23:11

Fina bilder på fin häst :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-02-27 20:55:51

vilka fina och söta bilder:D

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-02-27 21:41:35

Såå fina!

Postat av: Paulina

Publicerad 2012-03-17 10:30:49

Så härliga bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela